La pedagogía por proyectos, basada en el Informe de la Comisión de la Verdad, para el fortalecimiento de la escritura académica

This article reflects on mother tongue academic writing in different students ́educational levels. The study's main objective is to strengthen academic writing in students of 5th grade of elementary school, 11th grade of high school and higher education through the implementation of Pedagogy by...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11458
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1672
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11458
Palabra clave:
formación docente
pedagogía por proyectos
escritura académica
experiencia pedagógica
soliloquio
Teacher training
Pedagogy by Projects
academic writing
pedagogical experience
soliloquy
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0