La evaluación de la formación permanente. Un estudio realizado sobre acciones de capacitación desarrolladas por el Ministerio de Educación de Córdoba, Argentina
This reflection paper presents a set of notions and analysis on the value of assessment in the construction of knowledge about training policies and teacher professional development. To do this, an evaluation study of the actions of continuous teacher training conducted by a team of the Sub secretar...
- Autores:
-
Ferreyra, Horacio
Ruiz, Marta
Castagno, Fabiana
Salgueiro, Alejandra
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35886
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/1270
http://hdl.handle.net/11634/35886
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación