Personalización del Moodle mediante la integración de las tecnologías educativas de la web más empleadas en la educación superior

The purpose of the research was to integrate Moodle with the tools of the web 2.0 most used in the teaching learning processes jointly. Anki, Cmap, Etherpad, Facebook, Google Scholar, Kahoot, Skype, Simple Solver, Twitter, Wolfram Alpha, Wordsift and YouTube were selected for their educational appro...

Full description

Autores:
Rodríguez Rodríguez, Claudia
Rodríguez, Roberto Vicente
Cortés Moure, Gisselle
León Pérez, Claudia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/36201
Acceso en línea:
http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ITECKNE/article/view/2161
http://hdl.handle.net/11634/36201
Palabra clave:
Rights
License
Copyright (c) 2019 ITECKNE