Personalización del Moodle mediante la integración de las tecnologías educativas de la web más empleadas en la educación superior
The purpose of the research was to integrate Moodle with the tools of the web 2.0 most used in the teaching learning processes jointly. Anki, Cmap, Etherpad, Facebook, Google Scholar, Kahoot, Skype, Simple Solver, Twitter, Wolfram Alpha, Wordsift and YouTube were selected for their educational appro...
- Autores:
-
Rodríguez Rodríguez, Claudia
Rodríguez, Roberto Vicente
Cortés Moure, Gisselle
León Pérez, Claudia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/36201
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ITECKNE/article/view/2161
http://hdl.handle.net/11634/36201
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Copyright (c) 2019 ITECKNE