Mejorar la comprensión lectora del inglés con estrategias metacognitivas usando herramientas TIC: caso estudiantes de primer semestre de odontología de la Universidad Cooperativa de Colombia

The learning of a second language in the knowledge society, where most of the information is found everywhere, has become more than a necessity in an imperative, that is to say, a fundamental part of the knowledge to be acquired, taking into account that the information travels through the network i...

Full description

Autores:
Canoles-Vásquez, Juan Carlos
Cristancho, María del Carmen
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/20780
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/1813
Palabra clave:
Metacognition
Reading Comprehension
Bilingual Education
ICT
Metacognición
Comprensión lectora
Educación bilingüe
TIC
Métacognition
Compréhension de la lecture
Éducation bilingue
TIC
Metacognição
Compreensão de Leitura
Educação Bilíngue
TIC
Rights
License
Derechos de autor 2019 Quaestiones Disputatae: temas en debate