La danza como estrategia interdisciplinar de aprendizaje en los estudiantes de 5 a 7 años del colegio Holanda, sede Los Cacaos, Piedecuesta, Santander, Colombia
Textual typology and objective. The present research article is the result of a qualitative study, from an ethnographic approach. Its objective is to characterize the effectiveness of dance as an interdisciplinary strategy.Methodology. The ethnographic approach was applied to educational processes r...
- Autores:
-
Duarte Ustman, Laura Lissette
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35956
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/2119
http://hdl.handle.net/11634/35956
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 Espiral, Revista de Docencia e Investigación