Significados acerca de la atención educativa en el aula regular a niñas y niños en situación de discapacidad en tres instituciones educativas
This research aimed at understanding the meanings about the educational services in the regular classroom for children with disabilities in three educational institutions. To achieve this, a qualitative research developed from some guidelines of the ethomethodology was proposed. The information was...
- Autores:
-
Figueroa Ángel, Melba Ximena
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40136
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/106
http://hdl.handle.net/11634/40136
- Palabra clave:
- actions
disability
education
inclusion
integration
meanings
educación
discapacidad
integración
inclusión
significados
acciones
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2