Estudiantes afrodescendientes: desafíos en inclusión y acompañamiento en la Universidad Santo Tomás, Bogotá

This article presents a review of the current process of inclusion of Afro-descendant students at the Universidad Santo Tomás (USTA), Bogota. It is based on the idea that the cultural dimension must be cornerstone in the inclusion of Afro-descendant students to understand their identity, avoid discr...

Full description

Autores:
Riaño, Adriana
Preciado Cortés, Manuela
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/39345
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/analisis/article/view/6332
http://hdl.handle.net/11634/39345
Palabra clave:
Afro-descendants
tutoring
inclusion
higher education
afrodescendientes
tutorías
inclusión
educación superior
afrodescendentes
tutorias
inclusão
ensino superior
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2