Análisis situacional y generación de un mapa estratégico para el incremento del mercado potencial en una institución prestadora de salud
This article analyzes the case of the health care institution ‘Profesionales de la Salud y Cía Ltda.’, with a trajectory of more than 25 years, which has become a strategic partner for different insurance companies. However, the financial problems it is currently facing, motivate the search for new...
- Autores:
-
Villamizar Jaimes, Carmen Juliana
Villegas Mejía, Andrés
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/41497
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cife/article/view/6135
http://hdl.handle.net/11634/41497
- Palabra clave:
- health care providers
strategic marketing map
situational analysis
customer assessment
quality assessment
institución prestadora de salud
mapa estratégico de mercadeo
análisis situacional
evaluación del cliente
evaluación de la calidad
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2