Análisis situacional y generación de un mapa estratégico para el incremento del mercado potencial en una institución prestadora de salud

This article analyzes the case of the health care institution ‘Profesionales de la Salud y Cía Ltda.’, with a trajectory of more than 25 years, which has become a strategic partner for different insurance companies. However, the financial problems it is currently facing, motivate the search for new...

Full description

Autores:
Villamizar Jaimes, Carmen Juliana
Villegas Mejía, Andrés
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41497
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cife/article/view/6135
http://hdl.handle.net/11634/41497
Palabra clave:
health care providers
strategic marketing map
situational analysis
customer assessment
quality assessment
institución prestadora de salud
mapa estratégico de mercadeo
análisis situacional
evaluación del cliente
evaluación de la calidad
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2