Modelo de gestión del conocimiento para pymes, basado en el sistema de gestión de la calidad y la gestión documental
Some studies show that the knowledge that organizations need to improve their performance can be managed more effectively when articulated with quality management and document management. A model for knowledge management was developed applying a qualitative method, based on a literature review and t...
- Autores:
-
Peña Guarín, Guillermo
Castro Rojas, Martha Lucía
Álvarez Álvarez, Maria Janeth
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/42161
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/5941
http://hdl.handle.net/11634/42161
- Palabra clave:
- Knowledge management
quality management
document management
ISO 9001
SME
Gestión del conocimiento
gestión de la calidad
gestión
Gestão do conhecimento
gestão da qualidade
gestão documental
ISO 9001
PME
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2