Desarrollo de habilidades de comprensión lectora en inglés –como lengua extranjera- en estudiantes de quinto de primaria
This article describes the research process whose objective was developing reading comprehension skills in English - as a foreign language - in fifth grade students from a public school in the municipality of Cartago (V), Colombia. This proposal was based on the contributions of Solé (1998); Jouini...
- Autores:
-
Guarín Ramírez, Maria del Carmen
Ramírez Rojas, María Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/41801
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/4729
http://hdl.handle.net/11634/41801
- Palabra clave:
- skills
reading comprehension
reading comprehension in English
didactic unit
Habilidades
comprensión de lectura
comprensión de lectura en inglés
unidad didáctica
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2