Estrategias para el fortalecimiento de la cultura organizacional de la Agencia Nacional de Hidrocarburos
This research aims at characterizing the organizational culture of the National Hydrocarbons Agency through the methodology proposed by Cameron and Quinn (1999), which is based on the values by competence model. Using a mixed approach, data from different dimensions of the organizational culture wer...
- Autores:
-
Ochoa Vivas, Ingrid Astrid
Castro Mora, Ángela Mónica
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/42174
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/6347
http://hdl.handle.net/11634/42174
- Palabra clave:
- organizational culture
framework of competing values
management systems
cultura organizacional
marco de valores en competencia
sistemas de gestión
cultura organizacional
quadro de valores em concorrência
sistemas de gestão
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2