El ensamble musical: estrategia metodológica para la inclusión de una población neurológicamente diversa: Estrategia metodológica para la inclusión de una población neurológicamente diversa
The musical ensemble is a methodological strategy that generates an inclusive and collaborative environment within an institution. Result of a qualitative research, the article aims to analyze the research challenges generated by the actions in action research with six students diagnosed with disabi...
- Autores:
-
R Pérez, Luis
Jaimes, Sonia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/45103
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/6489
http://hdl.handle.net/11634/45103
- Palabra clave:
- Education
music
musical education
inability
visual learning
inclusive education
educación
música
educación musical
incapacidad
aprendizaje visual
educación inclusiva
Educação
música
educação musical
incapacidade
aprendizagem visual
educação inclusiva
- Rights
- License
- Derechos de autor 2022 Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP