El ensamble musical: estrategia metodológica para la inclusión de una población neurológicamente diversa: Estrategia metodológica para la inclusión de una población neurológicamente diversa

The musical ensemble is a methodological strategy that generates an inclusive and collaborative environment within an institution. Result of a qualitative research, the article aims to analyze the research challenges generated by the actions in action research with six students diagnosed with disabi...

Full description

Autores:
R Pérez, Luis
Jaimes, Sonia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/45103
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/6489
http://hdl.handle.net/11634/45103
Palabra clave:
Education
music
musical education
inability
visual learning
inclusive education
educación
música
educación musical
incapacidad
aprendizaje visual
educación inclusiva
Educação
música
educação musical
incapacidade
aprendizagem visual
educação inclusiva
Rights
License
Derechos de autor 2022 Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP