Concepciones y reflexiones sobre calidad, evaluación y acreditación institucional

Institutions of higher education have developed strategies to improve their services offered and thus gain recognition nationally and internationally. Among all, the most recognized alternative has been the implementation of accreditation processes. This article aims to address the various concepts...

Full description

Autores:
Campaña Vargas, Leidy Johana
Gómez Salamanca, Lina Piedad
Mono Castañeda, Alexi
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/42175
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/6348
http://hdl.handle.net/11634/42175
Palabra clave:
quality
evaluation
higher education
improvement processes
accreditation
calidad
evaluación
educación superior
procesos de mejoramiento
acreditación
qualidade
avaliação
ensino superior
processos de melhoria
credenciamento
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2