Enfoque decolonial al currículo intercultural bilingüe: de la teoría a la práctica
This reflection article is intended to reflect upon the benefits of a decolonial intercultural approach to the EFL curriculum. As interculturality is opposed to multiculturality, a distinction between these two frames is pivotal to cast light upon linguistic colonialism practices and other forms of...
- Autores:
-
Soto Molina, Jairo
Méndez Rivera, Pilar Esther
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/45097
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/6352
http://hdl.handle.net/11634/45097
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2022 Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP