La experiencia de orientación docente en la práctica profesional de trabajo social
This article is the result of the systematization of the experience with teacher guidance within the framework of the professional practice of social workers. The systematization process contains three phases: reconstruction of the experience, interpretation and empowerment of pedagogical practice,...
- Autores:
-
Linares García, Johana
Hernández Quirama, Andrea
Rojas Betancur, Hector Mauricio
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/41878
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/5498
http://hdl.handle.net/11634/41878
- Palabra clave:
- teacher orientation
ethical-political project
professional practice
social intervention
orientación docente
proyecto ético-político
práctica profesional
intervención social
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2