La educación inclusiva: una vía para la integración
This article presents some theoretical guidelines, supported by best practices, which provide new insight into the design of educational policies that promote the construction of a new citizenship, at the same time this leads to social cohesion and integration of citizens. We started from a critical...
- Autores:
-
Uzcátegui Montes, Karina
Cabrera de los Santos Finalé, Belkis
Lami, Paola
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40146
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/116
http://hdl.handle.net/11634/40146
- Palabra clave:
- inclusive education
human development
learning communities
migratory movement
dialogic learning
interculturalism
educación inclusiva
desarrollo humano
comunidad de aprendizaje
movimiento migratorio
aprendizaje dialógico
interculturalidad
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2