El rol del maestro frente a la construcción del juego simbólico en los niños
In this article are presented 3 situations of spontaneous activities developed by preschool children and first grade of elementary children, whose analysis is orienting a reference frame. It seeks to show comprehensive elements to teachers, in order that they can have them at their disposal to offer...
- Autores:
-
Villalobos, Maria Eugenia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2009
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40200
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/169
http://hdl.handle.net/11634/40200
- Palabra clave:
- symbolic games
children
teacher
significations of the experiences
interventions clinical-psychological
juego simbólico
niño
maestro
significación de la experiencia
intervención clínico-psicológica
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2