El aula como un lecho de Procusto: Sofismas y manipulación en enseñanza de Lenguas Extranjeras
This reflection further expands the philosophical notion of Procrustes’ bed from a sheer critical perspective on curricula design in foreign language teaching. We identify a contradiction amongst intention, design, and usage of such curriculum granted the need of forcing their users to abide by the...
- Autores:
-
Bonilla Carvajal, Camilo Andrés
Aldana Gutiérrez, Yeraldine
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35868
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/555
http://hdl.handle.net/11634/35868
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación