Educación estética y lectura semiótica: el caso de un poema de Augusto do Campos
Given the interest in raising educational paths for the socialization of historical events that have marked the social identity of our actual cultures, this article compiles an analysis of the poem “Hiroshima, mi amor”, the Brazilian poet and essayist Augusto Do Campos in order to develop at least t...
- Autores:
-
García Dussán, Éder
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40535
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/hallazgos/article/view/1148
http://hdl.handle.net/11634/40535
- Palabra clave:
- Aesthetic education
poetry of the media
semiotics
concretism
historical memory
educación estética
poética de los medios
semiótica
concretismo
memoria histórica
educação estética
poética dos meios
semiótica
concretismo
memória histórica
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2