Análisis del proceso de comunicación con clientes mediante la aplicación de campañas publicitarias

The document aims to formulate a basic design of a process of communication between organizations and their customers in order to determine the motivating factors of consumption and use them to achieve maintenance of customers in the short term also points to the design of a recognition of the commu...

Full description

Autores:
Velasco, Natalia
Montoya R., Iván Alonso
Montoya R., Luz Alexandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2011
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41357
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cife/article/view/799
http://hdl.handle.net/11634/41357
Palabra clave:
Customer relationship
Loyalty
Advertising campaing.
Relacionamiento con el cliente
fidelización
campañas publicitarias. Clasificación JEL
M-3
M-31
M-37.
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2