DESARROLLO DE PRODUCTOS DE ALTO VALOR AGREGADO COMO ESTRATEGIA EXPORTADORA PARA LAS PYMES DEL SECTOR AGROINDUSTRIAL DE BOYACÁ DESDE LA PERSPECTIVA DE GESTIÓN DE PROYECTOS
The competitiveness of SMEs and any business is the result of a well-structured management designed to generate added value and increased the value chain in all processes of the organization projects, therefore the purpose of this article is to identify, conceptualize and project the added value as...
- Autores:
-
Restrepo-Salcedo, Álvaro
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/5112
- Palabra clave:
- SMEs
Added Value
Projects
Value Chain
knowledge
Strategy
Pymes
Valor agregado
Proyectos
Cadena de valor
Conocimiento
Estrategia
Des PME
une Valeur ajoutée
des Projets
une Chaîne de valeur
de Connaissance
de Stratégie
- Rights
- License
- Derechos de autor 2016 In Vestigium Ire