Formación integral en la calidad del servicio PAAI en la USTA Tunja

The article presented below is an analytical-descriptive-documentary review thatdeals, firstly, with the concepts of integral formation, later, the integration of such concepts in the PEI (Institutional Education Project) and the Institutional Academic Accompaniment Program (PAAI) of the Universidad...

Full description

Autores:
Arévalo-Lizarazo, Guillermo Alejandro
Rosas-Castañeda, Nataly Camila
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/13413
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/ivestigium/article/view/1552
Palabra clave:
Integral education
University
Quality
Higher Education
Formación integral
Universidad
Calidad
Educación Superior
Formation intégrale
Université
Qualité
Éducation Supérieure
Rights
License
Derechos de autor 2018 In Vestigium Ire