Modelos de calidad y gestión en educación superior, un análisis comparativo
This research contrasts two models of quality management: the institutional model of accreditation for institutions of higher education in Colombia and the ISO 9001 international model, using the Context, Input, Process, Product (CIPP) assessment model proposed by Stufflebeam. It pursues the search...
- Autores:
-
Olmos Trujillo, Alba Lucía
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/42000
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/968
http://hdl.handle.net/11634/42000
- Palabra clave:
- institutional accreditation
quality in higher education
CIPP
assessment in education
institutions of higher education
ISO 9001
acreditación institucional
calidad en educación superior
CIPP
evaluación en la educación
instituciones de educación superior
ISO 9001
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2