Contribuciones de la metodología Lesson Study en las evoluciones de las prácticas de enseñanza en docentes de primaria
This article presents the results of an investigation carried out by three primary school teachers from public schools in the city of Bogotá, Colombia. The objective of the study was to analyze the transformation of teaching practices from the implementation of the Lesson Study methodology. The desi...
- Autores:
-
Cifuentes Garzón, José Eduardo
Rojas Jiménez, Waldo Alexander
Ruiz Céspedes, Liliana Andrea
Vergara Núñez, Yuly Carolina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/45099
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/6381
http://hdl.handle.net/11634/45099
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2022 Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP