Contribuciones de la metodología Lesson Study en las evoluciones de las prácticas de enseñanza en docentes de primaria

This article presents the results of an investigation carried out by three primary school teachers from public schools in the city of Bogotá, Colombia. The objective of the study was to analyze the transformation of teaching practices from the implementation of the Lesson Study methodology. The desi...

Full description

Autores:
Cifuentes Garzón, José Eduardo
Rojas Jiménez, Waldo Alexander
Ruiz Céspedes, Liliana Andrea
Vergara Núñez, Yuly Carolina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/45099
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/6381
http://hdl.handle.net/11634/45099
Palabra clave:
Rights
License
Derechos de autor 2022 Revista Interamericana de Investigación Educación y Pedagogía RIIEP