This article seeks to determine how through the implementation of a business structure the vision of the producers of the Cooperativa Agraria Cacaotera, “La Nueva Gema” in the municipality of Muzo (Boyacá), who wish to take a step forward and move from producers to marketers and transform cocoa into...

Full description

Autores:
Blanco Barrera, Sandra Patricia
Ledesma García, María Carolina
Rodríguez Martínez, Myriam Elena
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41664
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/ivestigium/article/view/2377
Palabra clave:
Agroindustry
Cocoa
Company
Marketing
Agroindustria
Cacao
Empresa
Marketing
Agro-industrie
Cacao
Entreprise
Marketing
Agro-indústria
Cacau
Empresa
Marketing
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2