La enseñanza de la filosofía en el nivel secundario en Argentina: contextos socio-histórico-políticos
The article presents a reading on the teaching of philosophy at the secondary level in Argentina. To this end, a periodization is made from aspects of the social-historical-political context considered essential due to its impact on it and the regulations that regulated it. This analysis of the nati...
- Autores:
-
Morales, Laura
Bedetti, María Belén
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/43622
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cfla/article/view/7601
- Palabra clave:
- philosophy teaching
Argentine secondary level
curricular policies
periodization
enseñanza de la filosofía
nivel secundario argentino
políticas curriculares
periodización
- Rights
- License
- Derechos de autor 2022 Autores/as