Caracterización de la comprensión lectora y producción textual de estudiantes con presunción de TDAH
This article reports the results of a study which aimed to answer to main objectives. The first to characterize the third grade students of basic education, who presented behavioral and academic difficulties, indicating the possible presence of ADHD characteristics, to be referred to professionals i...
- Autores:
-
Giraldo-Sepúlveda, Edier Marduck
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/13432
- Palabra clave:
- Atención
educación
lectura
escritura
Evaluación del estudiante
Attention
education
reading
writing
student evaluation
attention
éducation
lecture
écriture
évaluation de l’étudiant
Atenção
educação
leitura
escrita
Avaliação do aluno
- Rights
- License
- Derechos de autor 2018 Quaestiones Disputatae: temas en debate 11-22