Factores que influyen en el uso de teléfonos móviles en el contexto de aprendizaje por parte del profesorado de educación superior en la provincia de Santa Catarina (Brasil)
The purpose of this article is to evaluate the factors that influence the use of cell phones in the context of learning by higher education professors. A descriptive research was carried out with the help of a quantitative survey. The data was obtained through a questionnaire based on the UTAUT 2 mo...
- Autores:
-
Carvalho de Souza Domingues, Maria José
Jader Pereira, Péricles Ewaldo
Fávero, Jéferson Deleon
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40915
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/hallazgos/article/view/5773
http://hdl.handle.net/11634/40915
- Palabra clave:
- Learning; Mobile devices; Higher education; UTAUT 2 model; Information and communication technologies.
Aprendizaje; Dispositivos móviles; Educación superior; Modelo UTAUT 2; Tecnologías de la información y la comunicación.
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2