El juego, estrategia pedagógica que favorece el aprendizaje de la matemática
The article refers to the research developed with second grade students of the Instituto Tecnológico Salesiano Eloy Valenzuela (ITS), Sede C of Bucaramangaabout the learning of mathematics. The study falls within the paradigm of qualitative research; the process of enquiry is inductive, and the stra...
- Autores:
-
Sánchez Hernández , Ana Elsa
Ana Dulcelina, López Rueda
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/45148
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/2446
http://hdl.handle.net/11634/45148
- Palabra clave:
- Educational strategy, game, mathematics, project, learning
Estrategia educativa, juego, matemáticas, proyecto, aprendizaje.
Stratégie éducative, jeu, mathématiques, projet, apprentissage
Estratégia educativa, jogo, matemática, projecto, aprendizagem.
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2