El juego, estrategia pedagógica que favorece el aprendizaje de la matemática

The article refers to the research developed with second grade students of the Instituto Tecnológico Salesiano Eloy Valenzuela (ITS), Sede C of Bucaramangaabout the learning of mathematics. The study falls within the paradigm of qualitative research; the process of enquiry is inductive, and the stra...

Full description

Autores:
Sánchez Hernández , Ana Elsa
Ana Dulcelina, López Rueda
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/45148
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/2446
http://hdl.handle.net/11634/45148
Palabra clave:
Educational strategy, game, mathematics, project, learning
Estrategia educativa, juego, matemáticas, proyecto, aprendizaje.
Stratégie éducative, jeu, mathématiques, projet, apprentissage
Estratégia educativa, jogo, matemática, projecto, aprendizagem.
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2