Incidencia de las estrategias metacognitivas de los docentes de matemáticas en el proceso de comprensión, al solucionar problemas de fracción como parte- todo
Mathematical presents a great variety of problems, from education and from the learning, this investigation shows the educational results of a study realized with that teach mathematics in the urban and rural official sector of Boyacá, Colombia, with respect to how they approach the resolution of fr...
- Autores:
-
Morales Jaime, Dorys Jeannette
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Universidad Santo Tomás
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/15819
- Palabra clave:
- Fraction words part-everything
Metacognition
educative Colombian Standardization
Resolution of problems
Fracción parte-todo
Metacognición
Normatividad colombiana educativa
Resolución de problemas
fração partie-tout
Metacognición
Caráter normativo colombiano educativo
Resolução de problemas
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 Ingenio Magno