El papel del profesor-asesor en el prácticum de la Licenciatura en Educación Física, Recreación y Deporte

This article is based on the results of the research projects “Orientações pedagógicas no estágio supervisionado de educação física na Colômbia, Brasil, Argentina e Chile” and “Senses of the body modes and teaching knowledge of the practicum in Physical Education, Recreation and Sports of the Univer...

Full description

Autores:
Ayala-Zuluaga, Carlos Federico
Orozco-Sánchez, Cristian Camilo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41881
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/5776
http://hdl.handle.net/11634/41881
Palabra clave:
didactics
bachelor’s degree
practicum
higher education
school
didáctica
licenciatura
prácticum
educación superior
escuela
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2