En torno al verbo incluir: Performatividades heurísticas de la educación inclusiva

us to recognize that it is more interested in shaping a program of change and justice. The work at first, analyzes the power of the epistemological nomadismin of inclusive education, which inaugurates a new way of conceiving and practicing heuristic work. Its eventual, transrelational, alterative an...

Full description

Autores:
Ocampo González, Aldo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Universidad Santo Tomás
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/32726
Acceso en línea:
http://revistas.ustatunja.edu.co/index.php/qdisputatae/article/view/2082
http://hdl.handle.net/11634/32726
Palabra clave:
inclusive education
performative verb
analytical constellations
epistemological nomadism
educación inclusiva
verbo performativo
constelaciones analíticas
nomadismo epistemológico
éducation inclusive
verbe performatif
constellations analytiques
nomadisme épistémologique
educação inclusiva
verbo performativo
constelações analíticas
nomadismo epistemológico
Rights
License
Derechos de autor 2021 Quaestiones Disputatae: temas en debate