Implementing interactive leveld e-books to improve reading comprehension skills
The present paper reports research study that was carried out in Liceo Pino Verde, a private, bilingual school in Pereira, Risaralda, Colombia. The study aimed to implement an online reading tool with e-books to improve reading comprehension skills in a third grade class at Liceo Pino Verde. This sc...
- Autores:
-
Arias Daza, Paula Andea
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/19654
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11634/19654
- Palabra clave:
- leveled e-books
Raz-kids
Education
Educación
Pedagogía
Técnicas de enseñanza
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia