Mejorar la comprensión lectora del inglés con estrategias metacognitivas usando herramientas TIC: caso estudiantes de primer semestre de odontología de la Universidad Cooperativa de Colombia
The learning of a second language in the knowledge society, where most of the information is found everywhere, has become more than a necessity in an imperative, that is to say, a fundamental part of the knowledge to be acquired, taking into account that the information travels through the network i...
- Autores:
-
Canoles-Vásquez, Juan Carlos
Cristancho, María del Carmen
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/20780
- Palabra clave:
- Metacognition
Reading Comprehension
Bilingual Education
ICT
Metacognición
Comprensión lectora
Educación bilingüe
TIC
Métacognition
Compréhension de la lecture
Éducation bilingue
TIC
Metacognição
Compreensão de Leitura
Educação Bilíngue
TIC
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 Quaestiones Disputatae: temas en debate