Mejora al proceso "Servicio de atención al ciudadano y al operador" en el Ministerio de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones
Technological breakthroughs determine how people communicate with one other, which has led to the emergence of a knowledge society; in Colombia, the ministerial office of Information and Communications Technology, promotes the use of ICT on equal terms to all citizens. This research focuses on the p...
- Autores:
-
Siachoque Salamanca, Diana Carolina
Martínez Vásquez, David
García Cuesta, Diane Tatiana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2011
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/41987
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/942
http://hdl.handle.net/11634/41987
- Palabra clave:
- Communications
quality management
requests
complaints and claims
customer service
comunicaciones
gestión de la calidad
peticiones
quejas y reclamos
servicio al cliente
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2