Mejora al proceso "Servicio de atención al ciudadano y al operador" en el Ministerio de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones

Technological breakthroughs determine how people communicate with one other, which has led to the emergence of a knowledge society; in Colombia, the ministerial office of Information and Communications Technology, promotes the use of ICT on equal terms to all citizens. This research focuses on the p...

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Autores:
Siachoque Salamanca, Diana Carolina
Martínez Vásquez, David
García Cuesta, Diane Tatiana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2011
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41987
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/942
http://hdl.handle.net/11634/41987
Palabra clave:
Communications
quality management
requests
complaints and claims
customer service
comunicaciones
gestión de la calidad
peticiones
quejas y reclamos
servicio al cliente
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2