Aplicación del método Matte como estrategia para el fortalecimiento del proceso lector en el grado primero en una institución educativa
Textual and objective typology. This research article aims to present the application of the Matte method for learning to read and write, as a strategy to strengthen these competences in students who start the school year. Based on the postulates of Emilia Ferreiro on the learning of literacy and th...
- Autores:
-
Gómez Barahona, Nury Rocío
Acebedo Afanador, Manuel José
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35943
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/2005
http://hdl.handle.net/11634/35943
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2018 Espiral, Revista de Docencia e Investigación