Estudiantes afrodescendientes: desafíos en inclusión y acompañamiento en la Universidad Santo Tomás, Bogotá
This article presents a review of the current process of inclusion of Afro-descendant students at the Universidad Santo Tomás (USTA), Bogota. It is based on the idea that the cultural dimension must be cornerstone in the inclusion of Afro-descendant students to understand their identity, avoid discr...
- Autores:
-
Riaño, Adriana
Preciado Cortés, Manuela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/39345
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/analisis/article/view/6332
http://hdl.handle.net/11634/39345
- Palabra clave:
- Afro-descendants
tutoring
inclusion
higher education
afrodescendientes
tutorías
inclusión
educación superior
afrodescendentes
tutorias
inclusão
ensino superior
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2