Desarrollo de habilidades de comprensión lectora en inglés –como lengua extranjera- en estudiantes de quinto de primaria

This article describes the research process whose objective was developing reading comprehension skills in English - as a foreign language - in fifth grade students from a public school in the municipality of Cartago (V), Colombia. This proposal was based on the contributions of Solé (1998); Jouini...

Full description

Autores:
Guarín Ramírez, Maria del Carmen
Ramírez Rojas, María Isabel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41801
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/4729
http://hdl.handle.net/11634/41801
Palabra clave:
skills
reading comprehension
reading comprehension in English
didactic unit
Habilidades
comprensión de lectura
comprensión de lectura en inglés
unidad didáctica
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2