Estrategias argumentativas utilizadas por los estudiantes de la institución educativa Divino Niño de Tierra Grata (Chinú) en el análisis de hechos históricos culturales
In the teaching of science, the development of argumentation should be privileged, in favor of the construction and understanding of knowledge in the classroom. The present study is a contribution to their development and to the didactics of science teaching through the analysis of classroom discour...
- Autores:
-
Muñoz Arévalo, Neila
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/42377
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/viei/article/view/4915
- Palabra clave:
- critical thinking
qualitative knowledge
scientific knowledge
didactic unit (UD)
argumentation
argumentative strategies
identity
history
culture
pensamiento crítico
conocimiento cualitativo
conocimiento científico
unidad didáctica (UD)
argumentación
estrategias argumentativas
identidad
historia
cultura
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2