La experiencia de orientación docente en la práctica profesional de trabajo social

This article is the result of the systematization of the experience with teacher guidance within the framework of the professional practice of social workers. The systematization process contains three phases: reconstruction of the experience, interpretation and empowerment of pedagogical practice,...

Full description

Autores:
Linares García, Johana
Hernández Quirama, Andrea
Rojas Betancur, Hector Mauricio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41878
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/5498
http://hdl.handle.net/11634/41878
Palabra clave:
teacher orientation
ethical-political project
professional practice
social intervention
orientación docente
proyecto ético-político
práctica profesional
intervención social
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2