Evaluación y entrenamiento de la toma de perspectiva: una propuesta analítica funcional
According to previous research, perspective-taking can't be easily developed before ages of four years old. Nevertheless, that studies used protocols based on hypothetical situations with a high level of abstraction and, additionally, with a limited number of examples. For this reason, a traini...
- Autores:
-
Naranjo Meléndez, G. Adriana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/40284
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/255
http://hdl.handle.net/11634/40284
- Palabra clave:
- perspective taking
relational frame theory
deictic frames
multiple exemplar training
toma de perspectiva
teoría de los marcos relacionales
marcos deícticos
entrenamiento en múltiples ejemplares
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2