Evaluación y entrenamiento de la toma de perspectiva: una propuesta analítica funcional

According to previous research, perspective-taking can't be easily developed before ages of four years old. Nevertheless, that studies used protocols based on hypothetical situations with a high level of abstraction and, additionally, with a limited number of examples. For this reason, a traini...

Full description

Autores:
Naranjo Meléndez, G. Adriana
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2010
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/40284
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/255
http://hdl.handle.net/11634/40284
Palabra clave:
perspective taking
relational frame theory
deictic frames
multiple exemplar training
toma de perspectiva
teoría de los marcos relacionales
marcos deícticos
entrenamiento en múltiples ejemplares
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2