El rol del maestro frente a la construcción del juego simbólico en los niños

In this article are presented 3 situations of spontaneous activities developed by preschool children and first grade of elementary children, whose analysis is orienting a reference frame. It seeks to show comprehensive elements to teachers, in order that they can have them at their disposal to offer...

Full description

Autores:
Villalobos, Maria Eugenia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2009
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/40200
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/diversitas/article/view/169
http://hdl.handle.net/11634/40200
Palabra clave:
symbolic games
children
teacher
significations of the experiences
interventions clinical-psychological
juego simbólico
niño
maestro
significación de la experiencia
intervención clínico-psicológica
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2