Propuesta metodológica para la medición de la satisfacción de usuarios de internet móvil en Colombia
In the most recent update to the Regime for the Protection of Users’ Rights of Communications Services, the requirement was included that operators should monitor user satisfaction with respect to each of the means of attention through the indicator called Net Promoter Score (NPS). The NPS, despite...
- Autores:
-
Aristizabal Uchima, Harold
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/42147
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/5423
http://hdl.handle.net/11634/42147
- Palabra clave:
- mobile internet
mobile operators
customer satisfaction
satisfaction measurement
net promoter score
internet móvil
operadores móviles
satisfacción del cliente
medición de la satisfacción
net promoter score
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2