Enseñanza de la filosofía en Norte de Santander, Colombia: caso provincia de Pamplona
The purpose of this article is to present the characterization of philosophy education in the department of Norte de Santander, Colombia, through the answer to the question “how do teachers in the Pamplona area teach philosophy in Norte de Santander?” using a mixed research method. These partial res...
- Autores:
-
Flórez-Pabón, Campo Elías
Gelves Ordoñez, José Jacinto
Cabeza Herrera, Óscar Javier
Plazas Lara, Carlos Arturo
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/43626
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cfla/article/view/7605
- Palabra clave:
- education
philosophy
teaching
Pamplona
Norte de Santander
educación
filosofía
enseñanza
Pamplona
Norte de Santander
- Rights
- License
- Derechos de autor 2022 Autores/as