Enseñanza de la filosofía en Norte de Santander, Colombia: caso provincia de Pamplona

The purpose of this article is to present the characterization of philosophy education in the department of Norte de Santander, Colombia, through the answer to the question “how do teachers in the Pamplona area teach philosophy in Norte de Santander?” using a mixed research method. These partial res...

Full description

Autores:
Flórez-Pabón, Campo Elías
Gelves Ordoñez, José Jacinto
Cabeza Herrera, Óscar Javier
Plazas Lara, Carlos Arturo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/43626
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/cfla/article/view/7605
Palabra clave:
education
philosophy
teaching
Pamplona
Norte de Santander
educación
filosofía
enseñanza
Pamplona
Norte de Santander
Rights
License
Derechos de autor 2022 Autores/as