Facilitadores y obstáculos para la innovación educativa: un estudio exploratorio en cuatro escuelas privadas mexicanas

The aim of this paper is to present how educational innovation is an essential element in schools. The exercise was conducted in the framework of the course: Innovation and educational processes that is part of the curriculum of the major on Psychopedagogy at UPAEP. We took into account Carbonell (2...

Full description

Autores:
López Calva, Juan Martín
Flores Sotres, Pamela Elizabeth
Montiel Rojas, Ana Cristina
Rosillo Cuevas, Vania Angélica
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/35863
Acceso en línea:
http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/546
http://hdl.handle.net/11634/35863
Palabra clave:
Rights
License
Derechos de autor 2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación