Facilitadores y obstáculos para la innovación educativa: un estudio exploratorio en cuatro escuelas privadas mexicanas
The aim of this paper is to present how educational innovation is an essential element in schools. The exercise was conducted in the framework of the course: Innovation and educational processes that is part of the curriculum of the major on Psychopedagogy at UPAEP. We took into account Carbonell (2...
- Autores:
-
López Calva, Juan Martín
Flores Sotres, Pamela Elizabeth
Montiel Rojas, Ana Cristina
Rosillo Cuevas, Vania Angélica
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35863
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/546
http://hdl.handle.net/11634/35863
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación