Efectos de la teoría sociocultural de Vygotsky en el aprendizaje de una segunda lengua y aporte lingüístico
Objective. The present reflection article derives from a Diploma Course on Updating Teaching English Practices with Emphasis on Designing Learning Experiences, which took place at Universidad Industrial de Santander, Colombia. It is aimed at reflecting upon the key role of comprehensible input and s...
- Autores:
-
Villamizar Castrillón, Leidy Johanna
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/35932
- Acceso en línea:
- http://revistas.ustabuca.edu.co/index.php/ESPIRAL/article/view/1780
http://hdl.handle.net/11634/35932
- Palabra clave:
- Rights
- License
- Derechos de autor 2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación