La responsabilidad social, más allá de la gestión de la calidad en los gobiernos locales de Colombia

Implementing a model of quality management whether ISO 9001 or NTCGP 1000, develops the institutional capacity to understand and respond consistently to the expectations of an interested party such as customers, very important for any organization. It raises the possibility that these capabilities c...

Full description

Autores:
Santander Benavides, Francisco de Paula
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41998
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/signos/article/view/966
http://hdl.handle.net/11634/41998
Palabra clave:
local government
public management
quality management system
social responsibility
interested parties
Gobierno local
gestión pública
sistema de gestión de la calidad
responsabilidad social
partes interesadas
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2