Tendencias teóricas de dos propuestas de pedagogía de la memoria en la educación superior colombiana
Two models of university teaching of the pedagogy of memory in Colombia are studied: one developed at the National Pedagogical University (Bogotá) and another implemented at the De La Salle University (Bogotá). Based on the bibliographic supports published in each university, the article carefully o...
- Autores:
-
Siciliani Barraza, José María
Barrios Tao, Hernando
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Santo Tomás
- Repositorio:
- Repositorio Institucional USTA
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.usta.edu.co:11634/39300
- Acceso en línea:
- https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/analisis/article/view/4496
http://hdl.handle.net/11634/39300
- Palabra clave:
- pedagogy of memory
narrative approach
higher education
memory culture.
pedagogía de la memoria
enfoque narrativo
educación superior
convivencia
Pedagogía
memoria
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2