Formación inicial de profesores de ciencias desde los enfoques CTSA y las concepciones Andinas de Vivir bien y Buen vivir

This article presents a research in the field of the training of science teachers carried out in an unconventional scenario of teaching learning, elective course type, in the Faculty of Science and Technology of the National Pedagogical University called "The relations science, technology, Soci...

Full description

Autores:
Ramírez Martínez, Jorge Enrique
Beltran Penagos, María Alejandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/41819
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/riiep/article/view/4749
http://hdl.handle.net/11634/41819
Palabra clave:
initial teacher training
CTSA approach
transdisciplinarity
living well and good living
research as a pedagogical strategy
formación inicial de profesores
enfoque CTSA
transdisciplinariedad
vivir bien y buen vivir
investigación como estrategia pedagógica
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2