La encrucijada de la virtualidad en la educación superior frente al problema multidimensional de las violencias basadas en género

Since Ruling T-239 of 2018, the need to create educational environments free of gender-based violence has escalated in legal discussions, however, both the characterization and recognition of this violence in classrooms remains a fruitless and merely illustrative discussion. The health emergency con...

Full description

Autores:
Pachón Montañez, Nicholl Valeria
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Santo Tomás
Repositorio:
Repositorio Institucional USTA
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.usta.edu.co:11634/36256
Acceso en línea:
https://revistas.usantotomas.edu.co/index.php/iusta/article/view/6856
http://hdl.handle.net/11634/36256
Palabra clave:
inequality
gender
language
recognition
symbolic violence
virtuality
desigualdad
género
lenguaje
reconocimiento
violencia simbólica
virtualidad
desigualdade
gênero
linguagem
reconhecimento
violência simbólica
virtualidade
Rights
License
Derechos de autor 2021 Autores/as